شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی

شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده فراجا از نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی بازدید کرد.

سردار حسین رمضانی در گفت‌وگو با غرب نیوز، با اشاره به جزئیات این خبر گفت: نمایشگاه جیتکس (GITEX)، که هر ساله در دبی برگزار می‌شود، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای فناوری در جهان شناخته می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای نوآوری و پیشرفت‌های فناوری، محلی برای ارائه آخرین دستاوردها و ایده‌های نوآورانه از سوی شرکت‌های معتبر و استارتاپ‌های جهانی است؛ به همین دلیل همراه هیئتی از فراجا از این نمایشگاه بازدید کردیم.

وی افزود: هدف اصلی از این بازدید آشنایی با نوآوری‌های جدید و شناسایی فناوری‌های مؤثر در زمینه امنیت و مدیریت داده‌ها بود که در این سفر محقق شد.

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده فراجا با اشاره به اهداف این نمایشگاه ادامه داد: معرفی نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید، ایجاد شبکه‌های ارتباطی و همکاری‌های تجاری، آموزش و تبادل دانش، جذب سرمایه‌گذاری ارتقاء برند و بازاریابی و بررسی روندهای آینده فناوری از جمله اهداف این نمایشگاه بود که در این دو روز با شرکت متخصصان زیادی این اهداف اجرایی شد.

رمضانی با اشاره به اهمیت این نمایشگاه برای پلیس گفت: حضور در جیتکس به فراجا این امکان را می‌دهد که با ایجاد شبکه‌های ارتباطی و همکاری‌های تجاری، زمینه‌ساز تبادل دانش و تجربه بین‌المللی باشد. این نمایشگاه همچنین بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری و توسعه همکاری‌های تجاری برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا فراهم می‌آورد.

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده فراجا گفت: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای بهبود خدمات و افزایش امنیت اجتماعی در کشور برداریم و در زمینه‌های فناوری‌های نوین، به یک الگوی موفق تبدیل شود. این حضور نه تنها به ارتقاء سطح عملکرد فراجا کمک می‌کند، بلکه به بهبود همکاری‌ها و شبکه‌های ارتباطی نیز می‌انجامد.

سردار رمضانی در خلال این بازدید، با کارشناسان و مدیران شرکت‌های فناوری معتبر بین‌المللی دیدار کرد و در خصوص چالش‌ها و نیازهای امنیتی در فضای سایبری و فیزیکی به بحث و گفتگو پرداخت.

همچنین، وی با مشارکت در کارگاه‌های آموزشی، از تجربیات موفق دیگر کشورها در زمینه مدیریت بحران و استفاده بهینه از داده‌ها در امنیت عمومی بهره‌برداری کرد.

پایان خبر غرب نیوز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی"، کلیک کنید.