برگزاری ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

برگزاری ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

غرب نیوز/مرکزی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب بیش از ۷۰ سرفصل توسط کلیه دستگاه‌های استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ غلامرضا کریمی، ۲۷ شهریور در نشست با اصحاب رسانه در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه روح الله در خیابان قائم مقام اراک، صبحگاه مشترک به منظور ایجاد وحدت و انگیزه در نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان حوزه جهاد و مقاومت و همسران، مادران و خانواده ایثارگران، از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: ۵۰۰ نفر از همسران ایثارگران، رزمندگان و شهدای استان مرکزی چهارم غرب نیوز ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی تجلیل خواهند شد. در این مراسم مقام معظم رهبری به صورت زنده برای حاضرین در ۳۱ استان سخنرانی خواهند کرد.

کریمی با اشاره به رونمایی بیش از ۳۰ عنوان کتاب با موضوع کودک و نوجوان، زندگینامه و وصیت نامه شهدای استان مرکزی در هفته دفاع مقدس گفت: تا پایان امسال حدود ۲۰ هزار نفر از ایثارگران استان در مساجد و نمازهای جمعه تجلیل خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از نماز جمعه، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، خاطره‌گویی فرمانده‌ها و پیشکسوتان دفاع مقدس، پاسخگویی به شبهات در خصوص دفاع مقدس، مسابقه کتاب خوانی، سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، کارگاه‌های مختلف سرود و هنری، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

وی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس بایستی در هدایتگری‌ها به عنوان چراغ راه استفاده شود، گفت: تجلیل از جامعه ایثارگران از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی است که بایستی در طول سال همواره برگزار شود.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی"، کلیک کنید.