حمایت از پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم

در پاسخ به غرب نیوز مطرح شد؛

حمایت از پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم

دبیر اجرایی پاسداشت روز ملی سینما گفت: خانه سینما برای حمایت از پایان‌نامه‌ها، مقالات برتر و کتاب‌ها در زمینه سینما برنامه‌ریزی کرده و چشم انداز مشخصی دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، شادمهر راستین دبیر اجرایی پاسداشت روز ملی سینما صبح امروز در بخش پرسش و پاسخ نشست خبری روز ملی سینما در پاسخ به سوال خبرنگار غرب نیوز گفت: در ارتباط با فعالیت‌های این هفته و ارتباط با دانشگاه‌ها برنامه ما این بود که فعالیت‌ها برجسته‌تر شود منتها بهرحال به ما گفتند دانشجو‌ها تعطیل هستند و فعالیت‌ها در هم تنیده هستند.

 

وی در ادامه افزود: ایده‌آل ما این بود که صبح دانشجویان دانشگاه باشند و بعد از ظهر برای حضور در پاسداشت‌ها به مراکز فرهنگی بیایند در میزگرد‌ها و نمایش فیلم و پنل‌های تخصی در دانشگاه‌ها با حضور سینماگران و اساتید شرکت کنند.

راستین اظهار داشت: بنابراین ما جنبه علمی به دنبال وجوه کاربردی هم بودیم ضمن این که اینکه تلاش داریم کتاب‌ها هم ترجمه و هم تألیف رشته‌های تخصصی سینما را هم در دانشگاه معرفی کنیم.

راستین اظهار داشت:‌همچنین یک چشم انداز هم خانه سینما برای حمایت از پایان نامه‌ها و مقالات برتر و کتاب‌ها دراین زمینه دارد تا آنها را اعلام و مورد حمایت قرار دهد. خود سینماتک خانه سینما هم میزگرد تاریخ سینما را با حضور امیرشهاب رضویان، سعید حقیقی و رامتین شهبازی از مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار خواهد کرد و دراین نشست‌ها هم دانشجویان رشته سینما و هنر مرتبط حضور خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت از پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت از پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم"، کلیک کنید.