افتتاح کارگاه قالیبافی در شهرستان بویین‌زهرا

افتتاح کارگاه قالیبافی در شهرستان بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری غرب نیوز از قزوین؛ ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در آئین افتتاح کارگاه قالیبافی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بیان کرد: توانمندسازی خانواده های ولی نعمت از مهمترین اولویت های کمیته امداد می باشد.

این مسئول ادامه داد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی است و بعد حمایتی در کنار اشتغال صورت می پذیرد و خودکفا شدن این خانواده ها از ماموریتهای اصلی امداد است.

وی افزود: راهبران شغلی در بحث آموزش و در ادامه تولید و فروش محصولات هستند و تا خودکفا شدن کامل در کنار و همراه مددجویان هستند.

ظاهری عنوان کرد: در این کارگاه قالببافی که با همت مرکز نیکوکاری شهدای سگزآباد و کمیته امداد این شهرستان افتتاح شد، تعداد ۲۸نفر از زنان سرپرست خانوار به یادگیری مهارت قالبیافی مشغول هستند که در طی سه ماه و پس از گذراندن ۴۶۰ساعت آموزشی در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و به کسانی که با موفقیت آزمون را پشت سر بگذارند مدرک مهارت فنی و حرفه ای داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: برای آموزش هر فرد مبلغ ۷میلیون تومان هزینه صرف شده است که در صورت موفقیت و کسب مدرک به این عزیزان وام اشتغال نیز پرداخت می گردد تا با تولید فرش ، قالی و تابلو فروش بتوانند به توانمندی کامل برسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح کارگاه قالیبافی در شهرستان بویین‌زهرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح کارگاه قالیبافی در شهرستان بویین‌زهرا"، کلیک کنید.