وزیر صهیونیست: نتانیاهو و گالانت ترسو هستند

وزیر صهیونیست: نتانیاهو و گالانت ترسو هستند

به گزارش غرب نیوز، «نیر برکات» وزیر اقتصاد و تجارت رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در شمال سرزمین های اشغالی گفت که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، ضعف نتانیاهو و گالانت را احساس می کند. آن ها ترسو هستند.

این خبر در حالی منتشر می شود که انتقادات به کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی هر روز افزایش می یابد، بتازگی وزیر جنگ اسبق این رژیم از وزیر جنگ کنونی این رژیم خواست که مسیولیت شکست از مقاومت فلسطین را پذیرفته و استعفا دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آویگدور لیبرمن» رییس حزب موسوم به «اسراییل بیتنو» خواستار عزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد و گفت: کابینه نتانیاهو قادر به پیروزی در میدان جنگ نیست و باید ساقط شود.

وی از وزیر جنگ رژیم اشغالگر نیز انتقاد کرد و افزود: گالانت باید مسیولیت این شکست مفتضحانه را بپذیرد و از مقام خود استعفا دهد.

«موشه یعلون» دیگر وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی نیز درباره تداوم شرایط نابسامان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و انزوای بین المللی این رژیم هشدار داد و گفت: وضعیت مدیریت جنگ بدتر از وضعیتی است که نتیجه آن شکست هفت اکتبر گذشته (عملیات طوفان الاقصی) بود.

این مقام صهیونیست خواستار تغییر کابینه نتانیاهو شد و گفت: این کابینه اسرا را قربانی اهداف سیاسی خود کرده و به وضعیت آوارگان جنگ بی توجه است.

«یاییر لاپید» رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی نیز بتازگی گفت: ما باید به کابینه نتانیاهو پایان دهیم و از شر آن خلاص شویم.

لاپید در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی ایکس با تکرار درخواست خود از «بنی گانتس» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی برای استعفا از این شورا نوشت: از گانتس و گادی آیزنکوت (دیگر عضو شورای جنگ) می خواهم که کابینه را ترک کنند.

وی پیش بینی کرد: کابینه نتانیاهو سقوط خواهد کرد و کابینه جدید تشکیل خواهد شد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر صهیونیست: نتانیاهو و گالانت ترسو هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر صهیونیست: نتانیاهو و گالانت ترسو هستند"، کلیک کنید.