کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند

کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند

به گزارش غرب نیوز «هیلاری کلینتون» نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده در گفت وگو با «مارک الیاس» فعال دموکرات تاکید کرد که رای دهندگان آمریکایی این مسیله را دست کم می گیرند که ترامپ تا چه اندازه می تواند به عنوان رییس جمهور «خطرناک» باشد.

طبق گزارش راشا تودی، کلینتون که در سال 2016 در برابر ترامپ با شکست مواجه شد، در ادامه این گفت وگو که در قالب پادکست منتشر شده است، ادعا کرد: «ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه) هم کاری را می کند که ترامپ مایل به انجام آن است؛ کشتن مخالفان، زندانی کردن مخالفان، فرستادن روزنامه نگاران و دیگر افراد به تبعید و حکمرانی بدون هیچ توازنی. اینها مواردی هستند که واقعا ترامپ می خواهد.»

به نقل از غرب نیوز البته این عادت قدیمی هیلاری کلینتون است تا «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را به روسیه و «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور این کشور وصل کند. او در کارزار انتخاباتی اش در سال 2016 ادعای «دخالت روسیه در انتخابات آمریکا» را مطرح کرد.

کلینتون ضمن اشاره به روابطی که ترامپ سعی دارد با سیاستمدارانی نظیر پوتین، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، «شی جین پینگ» رییس جمهور چین برقرار کند، گفت: «ما باید بسیار مراقب نگاه ترامپ نسبت به جهان باشیم زیرا او تنها رهبران قدرتمند و مستبد را می بیند. او پوتین را می بیند. او شی را می بیند. او کیم جونگ اون را در کره شمالی می بیند. اینها افرادی هستند که ترامپ از آنها الگوبرداری می کند. مطمینا نمی خواهیم مجددا در این مسیر قرار بگیریم.

این وزیر امور خارجه اسبق آمریکا خاطر نشان کرد: «اگر ترامپ مجددا رییس جمهور شود، یک دیکتاتور خواهیم داشت. من این مسیله را به آرامی نمی گویم. بروید و پروژه 2025 را مطالعه کنید. آنها می خواهند همه را اخراج کنند. درک این مسیله مهم است که پس از بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه چیزی در دنیای ما رخ خواهد داد؛ او می خواهد از ناتو خارج شود، او به مسایل اروپا اهمیتی نمی دهد، او می خواهد اوکراین شکست بخورد و هم چنین نمی خواهد دشمنان ما شکست بخورند. این چشم انداز ترسناکی است.»

هیلاری کلینتون در پایان ضمن ابراز خوش بینی خود نسبت به نتایج انتخابات آمریکا در ماه نوامبر مدعی شد که ترامپ قادر نخواهد بود «جو بایدن» رییس جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات پنجم نوامبر 2024 را شکست دهد زیرا «دموکرات ها انتخابات را در ایالت های کلیدی نظیر میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و آریزونا خواهند برد.»

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند"، کلیک کنید.