طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است/ استقلال به برد در اراک نیاز داشت

طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است استقلال به برد در اراک نیاز داشت

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم با این سبک بازی نتیجه گرفته است و اینکه گل نمی خورد و با حداقل گل می برد یک روش در فوتبال است.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، در خصوص برتری استقلال مقابل آلومینیوم در اراک اظهار کرد: استقلال به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت چون در مسیر قهرمانی است. استقلال خوب بازی کرد و فرصت های خوبی روی دروازه آلومینیوم اراک ایجاد کرد.

وی در خصوص اینکه استقلال با روش بازی تدافعی و البته استفاده از فرصت ها بهتر توانسته نتیجه بگیرد گفت: درست است، استقلال با این روش بهتر نتیجه گرفته است. اینکه حتی با یک گل 3 امتیاز می گیرد و گل نمی خورد یک روش است. استقلال مقابل مس 2 گل خورد چون به تیم نویدکیا فرصت هایی داده بود که آنها از فرصت استفاده کردند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص محرومیت نکونام در بازی آینده گفت: وقتی مربی کنار خط باشد شرایط بهتر است ولی امیدوارم در فرصت بازی با شمس آذر او نکات مد نظرش را به تیم منتقل کند. 

طهماسبی در خصوص اینکه سپاهان و تراکتور از کوررس قهرمانی خارج شده اند گفت: اگر این دو تیم در کورس بودند رقابت جذاب تر می شد ولی با کنار رفتن این دو تیم از کورس حالا اگر هر کدام از دو تیم استقلال و یا پرسپولیس لغزش داشته باشند رقابت باز هم جذاب تر می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است/ استقلال به برد در اراک نیاز داشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است/ استقلال به برد در اراک نیاز داشت"، کلیک کنید.