از نصب 20 المان جدید تا دیوارنویسی در 12 نقطه شهرکرد

از نصب 20 المان جدید تا دیوارنویسی در 12 نقطه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری غرب نیوز استان چهارمحال وبختیاری، اکبر ایازی اظهارداشت: برنامه های نوروز سال 1403 در دو محور فرهنگی و هنری شامل جشن ها و برنامه ها و المان های شهری ثابت و مناسبتی نوروز و رمضان و دیوارنگاری و نقاشی برنامه ریزی شده است.

وی به المان های نوروزی و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تعداد 25 المان توسط 10 هنرمند بومی استان چهارمحال و بختیاری و هنرمندان دیگر استان ها طراحی، ساخت و آماده نصب در سطح شهرشهرکرد هستند.

دکترایازی افزود: از تعداد 25 المان آماده نصب، 20 المان نوروزی و ثابت جدید ساخته شده و 5 المان نیز از سال گذشته است که مورد بازسازی و زیباسازی قرار گرفته اند و از هفته آینده در سطح شهر، منظریه و ناحیه غرب شهرکرد نصب می شوند.

وی بابیان اینکه شهرک منظریه به دلیل تازه تاسیس بودن مورد توجه ویژه قراردارد اضافه کرد: المان های نوروزی و ماه مبارک رمضان به صورت خاص در شهرک منظریه شهرکرد نیز نصب می شوند.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن و به منظور ایجاد حس طراوات و شادابی در محیط شهری، المان های هفت سین و ماه مبارک رمضان به صورت ترکیبی در سه ورودی جنوبی، غربی و شرقی شهر نصب خواهند شد.

وی بابیان اینکه ستاد خدمات نوروزی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد کار خود را آغاز کرده است گفت: همزمان با تحویل سال نو و آغاز سال جدید، اگر شرایط جوی اجازه بدهد، جشن نوروزی در نوروزگاه شهرکرد و پارک لاله با حضور عموم مردم و مسافران نوروزی برگزار می شود.

این مقام مسیول ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن سال نو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، تزیین اتوبوس و راه اندازی کارناوال شادی توسط هنرمندان بومی را در دستور کار داده است.

وی به نقاشی و دیوارنگاری شهری اشاره کرد و گفت: هم اکنون در آستانه سال نو در 12 نقطه از شهر بیش از یک هزار متر دیوارنگاری صورت گرفته است.

دکترایازی اظهارداشت: ساماندهی و جمع آوری 21 تابلوی تبلیغات شهری در راستای پیرایش شهری و حذف نازیبایی ها و آلودگی های بصری سطح شهر از دیگر برنامه های اجرا شده سازمان است.

به گفته وی : پاکسازی دیوارنوشته های غیرمجاز سطح شهر ازجمله خیابان های شهر به منظور زیباسازی از دیگر برنامه های اجراشده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از نصب 20 المان جدید تا دیوارنویسی در 12 نقطه شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از نصب 20 المان جدید تا دیوارنویسی در 12 نقطه شهرکرد"، کلیک کنید.