پایان اقدامات حمایتی برای درمان کووید در ژاپن

پایان اقدامات حمایتی برای درمان کووید در ژاپن

وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد تصمیم گرفته است همه اقدامات حمایتی باقیمانده خود را که مخصوص درمان کووید-19 طراحی شده بود تا اتمام ماه مارس (ماه جاری میلادی) پایان دهد.

به گزارش غرب نیوز، این وزارتخانه از زمانی که دولت در ماه مه سال گذشته (2023) وضعیت شیوع این بیماری را رسما به سطح آنفلوآنزای فصلی کاهش داد، به طور مرحله ای در حال کاهش حمایت خود بوده است.

این وزارتخانه برنامه ریزی کرده است که از آوریل (ماه آینده) امسال حمایت خود را به همان سطحی که برای آنفلوآنزا انجام می شود، کاهش دهد.

این نهاد اعلام کرد روز گذشته (سه شنبه) پایان دادن به این حمایت را به شهرداری ها اطلاع خواهد داد.

در حال حاضر، حداکثر میزانی که هر بیمار برای داروهای ویروس کرونا می پردازد 9000 ین یا حدود 60 دلار است. اما بیماران باید از آوریل هزینه بیشتری بپردازند.

به گزارش ان اچ کی، اقداماتی که باید خاتمه داده شود همچنین شامل مبالغی جبرانی به موسسات پزشکی است که برخی از تخت های خود را برای بیماران کووید اختصاص می دهند. حمایت مالی ویژه برای هزینه های پذیرش در بیمارستان نیز به پایان خواهد رسید.

بنابر تازه ترین به روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید-19)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از 2000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و 9 فوتی گزارش شده است.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه 5 مه 2023 به طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید-19 در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه 2020، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین المللی اعلام کرده بود.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان اقدامات حمایتی برای درمان کووید در ژاپن" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان اقدامات حمایتی برای درمان کووید در ژاپن"، کلیک کنید.