معاون سیاسی استاندار: 2300 شعبه در آذربایجان غربی آرای مردم را اخذ می کنند

معاون سیاسی استاندار: 2300 شعبه در آذربایجان غربی آرای مردم را اخذ می کنند

غرب نیوز/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: 2300 شعبه در استان، آرای شهروندان را از ساعت هشت صبح امروز دریافت کرده و این روند همچنان تا ساعاتی دیگر ادامه دارد.

رضا ابراهیمی امروز جمعه 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد اتفاق مهمی در کشور و آذربایجان غربی هستیم و از نخستین ساعت های صبح، شهروندان در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی رای دادن را به ساعت پایانی روز محول نکرده و هر چه سریع تر در پای صندوق های رای حاضر شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: رای دهندگان مدارک هویتی اعلام شده شامل یکی از موارد شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه یا گواهینامه را به همراه داشته و با در دست داشتن یکی از آنها به شعبات مراجعه کنند.

ابراهیمی همچنین خاطرنشان کرد: این مدارک باید دارای اعتبار بوده و افرادی که با شناسنامه قدیمی می خواهند رای بدهند، لازم است به همراه خود شماره ملی داشته باشند تا بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

وی افزود: هم استانی ها در زمینه انتخابات صرفا به اطلاعیه هایی که از طرف ستاد انتخابات صادر می شود و از طریق رسانه های رسمی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، توجه کنند.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون سیاسی استاندار: 2300 شعبه در آذربایجان غربی آرای مردم را اخذ می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون سیاسی استاندار: 2300 شعبه در آذربایجان غربی آرای مردم را اخذ می کنند"، کلیک کنید.