هینه: نباید توقف جنگ غزه را به مسایل دیگر ربط داد

هینه: نباید توقف جنگ غزه را به مسایل دیگر ربط داد

رییس دفتر سیاسی حماس گفت: «زمان برای تعلل دشمن باز نخواهد بود؛ توقف جنگ قحطی و گرسنگی از بیشترین توجه برخوردار است و نباید آن را به مسایل دیگر ربط داد».

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس پس از دیدار روز دوشنبه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در قاهره، در بیانیه ای با اشاره به روند مذاکرات درباره برقراری آتش بس در نوار غزه، اعلام کرد این جنبش به تلاش های میانجیگران پاسخ داد و با روند مذاکرات برای توقف تجاوزات به غزه موافقت کرد، اما دشمن سهل انگاری می کند و این چیزی است که حماس به هیچ وجه آن را نمی پذیرد.

امیر قطر امروز در دیداری با رییس دفتر سیاسی حماس به بررسی تحولات مسیله فلسطین و آتش بس در غزه پرداخت و بر اهمیت اتحاد میان گروه های فلسطینی تاکید کرد.

طبق گزارش المیادین، هنیه تاکید کرد «زمان برای تعلل دشمن باز نخواهد بود؛ توقف جنگ قحطی و گرسنگی از بیشترین توجه برخوردار است و نباید آن را به مسایل دیگر ربط داد».

مقام ارشد فلسطینی همچنین هشدار داد: «اجازه نمی دهیم دشمن از مذاکره به عنوان پوشش جنایت خود استفاده کند».

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هینه: نباید توقف جنگ غزه را به مسایل دیگر ربط داد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هینه: نباید توقف جنگ غزه را به مسایل دیگر ربط داد"، کلیک کنید.