یک کشته و ۶ زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام

یک کشته و ۶ زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام

به گزارش غرب نیوز از خراسان، محمد علیشاهی در گفتگویی از وقوع حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ خبرداد و اظهارکرد: این حادثه، شب گذشته در جاده فریمان به سمت تربت جام رخ داد و متاسفانه یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت.

وی گفت: ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف اعزام شدند که ۲ نفر از مصدومان توسط کارشناسان فوریت پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه یکی از مصدومان این سانحه در محل حادثه جان باخته بود، افزود: مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک کشته و ۶ زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک کشته و ۶ زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام"، کلیک کنید.