یادواره شهدای یگان‌های پشتیبانی آتش لشکر ۳۳ المهدی(عج) در جهرم برگزار شد

یادواره شهدای یگان‌های پشتیبانی آتش لشکر ۳۳ المهدی(عج) در جهرم برگزار شد

غرب نیوز/فارس در راستای برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس، یادواره شهدای یگان‌های پشتیبانی آتش «ادوات، توپخانه و پدافند هوایی» لشکر ۳۳ المهدی(عج) امشب، ۱۲ مردادماه در جهرم برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم شهیدپرور شهرستان جهرم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، شورای تأمین و مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم سردار محمود چهارباغی، فرمانده اسبق توپخانه و موشکی سپاه و همچنین همرزم شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بود که به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و همچنین سردار دل‌ها پرداخت.

این فرمانده محور مقاومت تأکید کرد: در زمان مبارزه با داعش، وقتی وارد نبل و الزهرا شدیم، حاج قاسم جزو اولین نفراتی بودند که وارد شهر شدند و مردم نبل و الزهرا دیدند بعد از ۳.۵ سال ایرانی‌ها آمدند و آن‌ها را نجات دادند و شادی می‌کردند.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از کتاب «فرمانده بگوشم» با موضوع تاریخ شفاهی دفاع مقدس نوشته حشمت‌الله مسترشد، از فرماندهان و پیشکسوتان یگان‌های پشتیبانی آتش لشکر ۳۳المهدی (عج) تجلیل شد.

برپایی نمایشگاه سلاح‌ها و تجهیزات نظامی  از دیگر برنامه‌های بود که در حاشیه برگزاری یادواره انجام شد.

پایان خبر غرب نیوز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره شهدای یگان‌های پشتیبانی آتش لشکر ۳۳ المهدی(عج) در جهرم برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره شهدای یگان‌های پشتیبانی آتش لشکر ۳۳ المهدی(عج) در جهرم برگزار شد"، کلیک کنید.