کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد

کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد خبر داد.

علیرضا صیداوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز اعلام کرد که آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه سوم آزمایشگاه‌ها بین دانشگاه‌ آزاد اسلامی را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد:  آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یکی از مهم‌ترین آزمایشگاه سنجش و ارزیابی مواد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که علاوه بر داشتن مجوز همکاراستاندارد و غذا و دارو، سال ۱۳۹۶ به‌عنوان یکی از برترین آزمایشگاه‌ها بین واحد‌های دانشگاهی کشور انتخاب شد و دارای ظرفیت لازم برای درآمدزایی خارج از شهریه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: زمینه تخصصی فعالیت این آزمایشگاه درباره آنالیز دستگاهی نمونه‌های شیمیایی است که در زمینه‌های پزشکی، علوم پایه و کشاورزی در حال فعالیت است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: یکی از اهداف واحد رشت در راه‌اندازی این آزمایشگاه، علاوه بر ارائه خدمات هرچه بیشتر به دانشجویان واحد رشت و سایر دانشگاه‌های اطراف، کسب درآمد از راه‌های غیرشهریه‌ای بوده است.

صیداوی یادآور شد: ارتقای آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد واحد رشت در ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری (لبزنت) سال ۱۴۰۲ و براساس ارزیابی سالیانه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری (لبزنت) از بین ۶۵۲ مرکز و ۹۶۹ آزمایشگاه بود که آزمایشگاه سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت موفق به کسب رتبه ۹۲ کشوری (۱۱ پله ارتقاء نسبت به سال گذشته) و با یک پله ارتقاء نسبت به سال گذشته، رتبه سوم بین تمام واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.