پرداخت2 هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان البرز

پرداخت2 هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان البرز

به گزارش غرب نیوز البرز؛ وجیهه محمدی فلاح” روز شنبه درجمع خبرنگاران افزودد: این تسهیلات از محل بند «ب» تبصره 18 قانون بودجه سال گذشته با سرانه هر نفر حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال به یک هزار و 555 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی با نرخ سود چهار درصد پرداخت شد.

وی ادامه داد: بهزیستی استان البرز طی سال گذشته با ثبت اطلاعات سه هزار و 118 نفر در سامانه رصد اشتغال ، تحقق 101 درصدی از برش سه هزار و 83 نفری تعیین شده را به ثبت رساند که راستی آزمایی آن نیز توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز صورت گرفته است.

محمدی فلاح افزود: با توجه به تمدید مهلت پرداخت تسهیلات از سوی بانک مرکزی به بانکهای عامل ، تعداد 938 نفر دیگر در جریان پرداخت قرار دارند که با همکاری بانکها این اقدام به شکل شایسته در جهت رفع مشکل جامعه هدف صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص حمایت و تشویق کارفرمایان در جهت اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: در بخش کارفرمایی نیز پرداخت تسهیلات در صورت بکارگیری جامعه هدف بهزیستی به ازای هر نفر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تا سقف 40 میلیارد ریال با نرخ سود چهار درصد و اقساط 84 ماهه پرداخت می شود.

محمدی فلاح با اشاره به پرداخت دستمزد (یارانه ارتقای کارایی) توسط بهزیستی به افراد دارای معلولیت به کار گرفته شده در بنگاه ها و کارخانه ها تا سقف 50 درصد دستمزد تعیین شده مطابق قانون کار گفت: همچنین پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به شرط به کارگیری افراد دارای معلولیت و سایر اقشار تحت حمایت سازمان از جمله مشوق های ما در بحث اشتغال افراد است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت2 هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان البرز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت2 هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان البرز"، کلیک کنید.