وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور در آذربایجان شرقی/ غرب نیوز: گروه های امدادی در تلاش هستند

فرود اضطراری هلی کوپتر وزیر نفت؛

وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور در آذربایجان شرقی شبکه خبر: گروه های امدادی در تلاش هستند

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز به نقل از غرب نیوز، برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.  

با این حال برخی همراهان رییس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.  

در این کاروان، 3 هلیکوپتر حضور داشته اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته اند سالم به مقصد رسیده اند.  

شنیده شده است آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رییس جمهور حضور داشتند.

غرب نیوز همچنین زیرنویس کرد: تلاش گروه های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد.

همچنین رکنا که اخبار صعنت هوایی را پوشش می دهد خبر داده است که بالگرد حامل رییس جمهور در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است و هلی کوپتر حامل وزیر نفت در مناطق شمال غربی کشور مجبور به فرود اضطراری شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور در آذربایجان شرقی/ غرب نیوز: گروه های امدادی در تلاش هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور در آذربایجان شرقی/ غرب نیوز: گروه های امدادی در تلاش هستند"، کلیک کنید.