هدفم قرار گرفتن در لیست داوران بین‌المللی فوتسال است

دانشجوی دانشگاه آزاد:

هدفم قرار گرفتن در لیست داوران بین‌المللی فوتسال است

دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود که به‌عنوان داور لیگ برتر فوتسال معرفی شده، گفت: هدفم قرار گرفتن در لیست داوران بین‌المللی فوتسال است.

محمد نوروزی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود که داور درجه ملی و لیگ برتر فوتسال شده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز اظهار کرد: از سال ۹۵ فعالیت خودم را در داوری آغاز کردم و سال ۹۷ وارد لیست داوران فوتسال کشور شدم و سال ۱۴۰۰ به لیگ یک فوتسال رسیدم و سه سال سابقه حضور در لیگ یک را داشتم.

وی افزود: با حمایت مسئولان هیئت فوتبال شهرستان شاهرود، هیئت فوتبال استان سمنان و با دعوت فدراسیون فوتبال امسال (سال ۱۴۰۳) به کلاس پیش فصل لیگ برتر دعوت شدم که بعد از گذراندن تست‌های بدنی توانستم مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کنم.

دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، هدف بعدی خود را حضور در لیست داوران بین‌المللی فوتسال کشور دانست و ادامه داد: قضاوت در بازی‌های مهم لیگ برتر فوتسال از دیگر اهداف من است، امیدوارم با تلاش و کمک خداوند به این مهم دست یابم.

نوروزی متذکر شد: مشوّق‌هایم در این راه حسین زرگر رئیس هیئت فوتبال استان سمنان، اکبر یوسف‌زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان شاهرود، محمدعلی ترحمی رئیس کمیته داوران استان سمنان، منصور بسطامی پیشکسوت و مدرس فوتبال و علی‌اکبر قاسمی داور
ارزنده سابق لیگ برتر بودند که نقش مهمی داشتند.

وی مطرح کرد: توصیه من به داوران جوان و دوستانی که وارد این عرصه خواهند شد این است که نظم کاری داشته و استفاده از تجربه بزرگان را در کارشان مدنظر قرار دهند.

دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تأکید کرد: افراد علاقه‌مند برای ورود به حیطه داوری باید در کلاس‌های درجه سه داوری که زیرنظر هیئت فوتبال برگزار می‌شود شرکت کنند و بعد از موفقیت در این کلاس با هیئت فوتبال همکاری و
وارد عرصه داوری شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدفم قرار گرفتن در لیست داوران بین‌المللی فوتسال است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدفم قرار گرفتن در لیست داوران بین‌المللی فوتسال است"، کلیک کنید.