نشست «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟» برگزار می‌شود

نشست «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟» برگزار می‌شود

اولین پیش‌نشست دانشجویان و دانش‌آموختگانِ هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، اولین پیش‌نشست دانشجویان و دانش‌آموختگانِ هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟»، روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

این نشست به نشانی اینترنتی نشست‌های هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات  برگزار خواهد شد.

نشست «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟» برگزار می‌شود

پیش‌نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان به صورت شورایی به دبیری الهام امانی(دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه علامه طباطبائی)، سیده مهسا حجتی(دانش‌آموخته کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا)، محمد قانعی (دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد)، با سخنرانی دکتر محمد بحرانی (استادیار گروه رایانۀ دانشکده آمار، ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی) صورت می‌گیرد.

دکتر بحرانی در این پیش نشست درباره چیستی و چرایی سواد هوش مصنوعی، چالش‌های برخورداری از سواد هوش مصنوعی و راه‌های رفع چالش‌ها صحبت می‌کند.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان علوم اطلاعات و هوش مصنوعی۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست «سواد هوش مصنوعی: چیستی و چرایی؟» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.