نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم

با تلاش آتش نشانان رقم خورد؛

نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم

در یک حادثه آتش سوزی در حوالی میدان ولیعصر (عج) تهران یک خانواده پنج نفره با تلاش آتش نشانان از مهلکه خطر نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ااعلام کرد ساعت 01:12 بامداد امروز(دوشنبه) آتش سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر(عج) اعلام و در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی گفت : حریق در طبقه چهارم ساختمان و از قسمت تراس یکی از واحدها آغاز و با سرایت به داخل واحد باعث انتقال دود به واحدهای مجاور و طبقه بالا شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان هم زمان با اطفا، عملیات نجات را آغاز و موفق شدند یک خانواده پنج نفره محبوس شده(دوقلو 6 ماهه، پسر 4 ساله و پدر و مادر) و دو نفر آقا در طبقه بالا را به کمک نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند.

خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

در ادامه، فیلمی از لحظات نجات دوقلوهای شش ماهه و پسر 4 ساله و انتقال آنان به پایین از محل آتش سوزی بامداد امروز در میدان ولیعصر (عج) را مشاهده می کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم"، کلیک کنید.