قلی زاده: می توانستیم بیش از پنج گل به ترکمنستان بزنیم/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم+فیلم

قلی زاده: می توانستیم بیش از پنج گل به ترکمنستان بزنیم هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم+فیلم

وینگر تیم ملی گفت: بازی آسانی در راه صعود به جام جهانی وجود ندارد و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، علی قلی زاده پس از برتری پر گل تیم ملی مقابل ترکمنستان اظهار کرد: بازی خوبی بود، موقعیت های زیادی داشتیم، حتی می توانستیم بیش از پنج گل به حریف بزنیم. مهم این بود که بردیم و هدیه کوچکی به مردم عزیزمان دادیم.

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: همان طور که دیدید بچه های با استعدادی به تیم ملی دعوت شدند و بیشتر آنها بازی کردند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. نظر امیر قلعه نویی بر دعوت از بازیکنان جوان بوده و با برنامه ریزی این کار را انجام داده است. امیدوارم راه برای بازیکنان دیگر هم باز شود.

وینگر تیم ملی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی تصریح کرد: بازی آسانی وجود ندارد. همینطور ترکمنستان بازی سازی خوبی انجام داد و در جام ملت های آسیا هم دیدید تیم های دیگر در مقابل تیم های بزرگ چگونه بازی می کردند. هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. 

فیلم کامل صحبت های قلی زاده را در ادامه ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قلی زاده: می توانستیم بیش از پنج گل به ترکمنستان بزنیم/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قلی زاده: می توانستیم بیش از پنج گل به ترکمنستان بزنیم/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم+فیلم"، کلیک کنید.