فرماندار کرج : مسافران چین راه را اشتباه رفته‌اند

فرماندار کرج : مسافران چین راه را اشتباه رفته‌اند

به گزارش  غرب نیوز  البرز ؛ در پی سفر شهردار و اعضای شورا به چین باتوجه‌به حساسیت موضوع و همچنین روشنگری در خصوص همراهی برخی مدیران دولتی از استانداری و فرمانداری کرج با «یحیی رمضانی» فرماندار کرج گفتگویی کوتاه ترتیب دادیم که در ادامه به آن می‌پردازیم
وی با بیان اینکه مقدمات و مبنای برنامه‌ریزی این سفر توسط شهرداری و شورای شهر اشتباه بوده است، گفت: بر اساس دستورالعمل مرجع صدور مجوز برای سفرهای خارجی شهرداری‌ها و شورای شهر وزارت کشور است؛ اما متولیان این سفر با رفتن راه اشتباه درخواست را برای فرمانداری ارسال کرده‌اند.
فرماندار کرج تصریح کرد: در بند ۲ این دستورالعمل که اختصاصاً مربوط به اعزام اعضای شورای شهر به سفرهای خارجی است آمده که باید هدف سفر، محل تأمین اعتبار، بررسی رزومه و سوابق مدیریتی افراد اعزام شونده توسط وزارت کشور بررسی و نتیجه اعلام شود.
رمضانی خاطرنشان گرد: احدی از کارکنان استانداری و فرمانداری در این سفر حضور نخواهند داشت و تنها اسامی ۵ عضو شورای شهر و دو مدیر میانی حضور دارند که به‌اشتباه و برخلاف رویه از فرمانداری به دنبال اخذ مجوز بوده‌اند.
در پایان باتوجه‌به اینکه این سفر اولین سفر خارجی شهردار و اعضای محترم شورای شهر نبوده عدم اطلاع آنها از قوانین جای سؤال دارد این در حالی است که  برخی از اعضا و شهردار کرج ادعای تسلط خاص بر قوانین و علامه‌دهر بودن دارند!

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرماندار کرج : مسافران چین راه را اشتباه رفته‌اند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرماندار کرج : مسافران چین راه را اشتباه رفته‌اند"، کلیک کنید.