عالیشاه: پرسپولیس جای قهر نیست/ محکومیم که مضاعف تلاش کنیم+فیلم

عالیشاه: پرسپولیس جای قهر نیست محکومیم که مضاعف تلاش کنیم+فیلم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: دنبال حاشیه نگردید، پرسپولیس جای قهر نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، امید عالیشاه پس از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: خدا را شکر بازی را با برتری تمام کردیم و دست آنهایی که به ورزشگاه آمدند درد نکند. مزد بازی بهتر را گرفتیم هر چند باید گل های بیشتری می زدیم ولی خوشبختانه برنده شدم.

وی در مورد شرایط خوب پرسپولیس گفت: لیگ یکی دو بازی نیست و مارتن است. 9 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و یک بازی دیگر تمام شد. قرار شده در بازی های باقیمانده با تمرکز بالا بازی کنیم و در 9 بازی باقیمانده با تمام توان برای برتری بازی کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد بازی جام حذفی با آلومینیوم اراک گفت: آن بازی هم همانند دیگر بازی ها سخت است و بازی راحت نداریم. تمام تیم های تلاش می کنند ولی ما محکومیم که مضاعف تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. 

عالیشاه در خصوص اینکه از تعویض خود ناراحت شده، گفت: نه، دنبال حاشیه نگردید. یک زمانی بازیکن از تعویض ناراحت می شود ولی موفقیت تیم مهم است. در پرسپولیس جای قهر نیست و باید در خدمت تیم باشیم. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عالیشاه: پرسپولیس جای قهر نیست/ محکومیم که مضاعف تلاش کنیم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عالیشاه: پرسپولیس جای قهر نیست/ محکومیم که مضاعف تلاش کنیم+فیلم"، کلیک کنید.