طلوع خورشید ایران از دیار آذربایجان / طبیب جمهور و فرصتی برای اتفاقات بزرگ

طلوع خورشید ایران از دیار آذربایجان / طبیب جمهور و فرصتی برای اتفاقات بزرگ

سینا افشاریان – غرب نیوز، سرانجام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم اعلام شد و مسعود پزشکیان اهل شمال‌غرب کشور زاده مهاباد، اهل ارومیه و نماینده تبریز به عنوان رییس جمهور جدید ایران انتخاب شد.

روزهای عجیب از حادثه سقوط بالگرد حجت‌الاسلام رئیسی تا روز برگزاری انتخابات دور دوم /۱۵ تیر/ از رویارویی ۱+۴ نفر در مقابل یک کاندیدا با اسم رمز #دولت_سوم_روحانی گذشت و سرانجام مردم به گفتمان شخصیتی رای دادند که تقریبا شش ماه قبل برای انتخابات مجلس ابتدا ردصلاحیت ولی با دریافت صلاحیت و انتخاب از سوی مردم تبریز دوباره راهی مجلس شد و بعد از تایید صلاحیت به عنوان تنها کاندیدای مورد حمایت جریان اعتدال و جریان اصلاح‌طلب از سوی مردم کل ایران هم مورد وثوق قرار گرفت و حالا رییس جمهور جدید کشور شد.

پزشکیان با القابی چون #طبیب_جمهور به نظر باسوادترین رییس جمهور جهان لقب گرفته و بعد از روسای جمهور اهل استان همدان، استان قزوین، استان خراسان رضوی، استان کرمان، استان یزد، استان سمنان و دوباره استان سمنان و خراسان رضوی اولین رئیس جمهور اهل استان آذربایجان‌غربی و شرقی است.

پزشکیان حالا این فرصت را دارد که بعد از یک دوره وزیر بودن ، چهار دوره نمایندگی به همراه یک دوره نایب رییسی در قامت رییس جمهوری با همراهانی چون محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری جهرمی و حمایت جبهه اعتدال و جبهه اصلاح‌طلب بتواند بر مشکلات سخت این روزهای تورم، گرانی، تحریم، فشارهای سیاسی کشورهای خارجی، ناامیدی، نارضایتی و … را برطرف کند و قطعا حل این اتفاقات با کسی که ۴ دوره تایید توسط مردم را در کارنامه دارد شدنی است.

پزشکیان در مناظره‌های تبلیغاتی در نبرد با ۱+۴ رقیب که بخصوص ۲ کاندیدای آن بصورت پوششی به میدان آمده بودند موفق ظاهر و نشان داد با آرامش و اخلاق و رعایت ادب می‌تواند هم در نبرد مناظره پیروز شد و هم حمایت مردم را کسب کرد.

طبیب جمهور که تنها دقایقی بعد از اعلام پیروزی غیررسمی در فضای مجازی در شهرهای تهران، ارومیه و تبریز، کرمانشاه و … در ساعات بامدادی برایش جشن‌های خودجوش برپا شد امروز فرصت تبدیل شدن به قهرمانی چون ستارخان و باقرخان، شهید مهدی باکری و … را دارد و باید برای رضایت مردم و بهبود اوضاع تلاشی دوچندان کند و قطعا این مهم از سوی شدنی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلوع خورشید ایران از دیار آذربایجان / طبیب جمهور و فرصتی برای اتفاقات بزرگ" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلوع خورشید ایران از دیار آذربایجان / طبیب جمهور و فرصتی برای اتفاقات بزرگ"، کلیک کنید.