سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد

به گزارش خبرگزاری غرب نیوز استان سمنان ، محمدرضا قاسمی با اشاره به احصا و جمع‌بندی پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت  در بخش کشاورزی در سطح استان‌های سراسر کشور اظهار داشت: بر اساس این جمع‌بندی استان سمنان با افتتاح ۱۳۵ پروژه رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بر اساس این گزارش استان خراسان رضوی با ۲۳۳ پروژه و استان سیستان و بلوچستان با ۲۰۹ پروژه رتبه‌های اول و دوم پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت را کسب کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وزارت جهاد کشاورزی امسال استان‌ها را بر اساس تعداد پروژه‌ها قابل افتتاح و اعتبارات هزینه شده رتبه بندی کرده است و بر این اساس نیز استان سوم از نظر تعداد پروژه‌های افتتاحی در جایگاه سوم سراسر کشور قرار گرفته است.

شایان ذکر است: رتبه‌بندی بخش‌های کشاورزی بر اساس تعداد پروژه و بر اساس اعتبار هزینه شده و رتبه‌بندی استان‌ها بر اساس تعداد پروژه و اعتبار هزینه شده انجام شده و بر این اساس بخش‌ها و استان‌های برتر در این حوزه از سوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد معرفی شدند.

گفتنی است: در مجموع ۲ هزار و ۳۳۵ پروژه در هفته دولت در بخش کشاورزی کشور افتتاح می‌شود.

با افتتاح این پروژه‌ها ۲۶۲ هزار و ۲۱۹ خانوار در سطح کشور بهره‌مند می‌شوند.

قابل ذکر است: در هفته دولت پروژه‌های متعددی در  بخش‌های مختلف مانند آب و خاک با تعداد یکهزار و چهار مورد، باغبانی ۲۵۲ مورد و تولیدات دامی ۲۳۲  مورد افتتاح می‌شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد"، کلیک کنید.