رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

غرب نیوز/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان سی ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، 25اردیبهشت ماه در سفری رسمی و در راس یک هیات عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

رییس دستگاه قضا و سایر مسوولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه هایی را در راستای رفع مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ترتیب خواهند داد. دیدار با اقشار مختلف مردمی و جوامع نخبگانی استان از جمله برنامه های سفر رییس دستگاه قضا به این استان است.

محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیر ماه 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر یک هیات عالی قضایی به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر و هرمزگان سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که همراه هیات عالی قضایی انجام می شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است. استان های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (دو بار)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان هایی هستند که رییس قوه قضاییه در مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به صورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

به گزارش غرب نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رییس عدلیه در دوره جدید، اعم از سفرهای رسمی همراه با هیات عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات ها و دیدارهای مستقیم و بدون واسطه با مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و اتخاذ رویکرد مساله محور و تخصص گرایانه در قبال چالش ها و آسیب های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسوولیت های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می شوند.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند"، کلیک کنید.