روایت خبرنگار غرب نیوز از منطقه سانحه بالگرد رییس جمهور

روایت خبرنگار غرب نیوز از منطقه سانحه بالگرد رییس جمهور

به گزارش غرب نیوز،منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری هایی روبرو کرده است.

غرب نیوز در خبری نوشت:منطقه به شدت بارانی و مه آلود بوده و دیروز هشدار نارنجی هواشناسی برای این مناطق صادر شده بود.

در محل سانحه برای بالگرد رییس جمهور، تخته سنگ های عظیمی با ارتفاع بیش از 70 متر پشت به پشت هم قرار دارند که این موضوع امکان جستجو و پیش روی را از امدادگران و مردم گرفته است.

گروه ها و تیم های مردمی در منطقه قره داغ برای جستجوی هلیکوپتر رییس جمهور تشکیل شده است. هم اکنون تیم های مردمی، هلال احمر، بسیج، سپاه و اهالی روستاها اطراف در حال جستجو هستند، اما شرایط آب و هوایی اجازه پیش روی نمی دهد.

در منطقه هیچ گونه ارتباط اینترنتی برقرار نیست.

روایت خبرنگار محلی از ورزقان

در منطقه سانحه برای بالگرد رییس جمهور به شدت هوا مه آلود و بد است و شعاع دید به یک متر هم نمی رسد.

هم اکنون تیم های مردمی، هلال احمر، بسیج، سپاه و اهالی روستاها اطراف در حال جستجو هستند، اما شرایط آب و هوایی اجازه پیش روی نمی دهد

در منطقه هیچ گونه ارتباط اینترنتی برقرار نیست.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت خبرنگار غرب نیوز از منطقه سانحه بالگرد رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت خبرنگار غرب نیوز از منطقه سانحه بالگرد رییس جمهور"، کلیک کنید.