رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند 

حق‌بین در گفت‌وگو با غرب نیوز خبر داد؛

رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در زمان نوسازی به جای بعضی از پل‌های عابر پیاده که پله یا پله برقی داشتند، از رمپ فلزی به عنوان جایگزین استفاده خواهیم کرد و به رمپ تبدیل می‌شوند. 

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، اظهار کرد: در مورد پل‌هایی که مخصوص تردد و عبور و مرور عابرین پیاده هستند، باید بگویم آن پل‌هایی که امکان اورهال و بازسازی دارند را اورهال کرده و پل‌هایی که شرایطشان طوری است که امکان اورهال ندارند را نوسازی می‌کنیم.

توی تصریح کرد: پل‌های تردد عابرین پیاده که ۶۵ یونک پل‌های عابر نیاز به اورهال یا نوسازی دارند به مرور در حال شناسایی هستند و تا امروز ۶۵ یونیت به طور قطعی تعویض خواهند شد و تعدادی نیز تبدیل به رمپ فلزی می‌شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به جای بعضی از پل‌های عابرین پیاده که پله یا پله برقی داشتند از رمپ فلزی یه عنوان جایگزین استفاده خواهیم کرد و به رمپ تبدیل می‌شوند. 

جایگزینی پل‌های فرسوده با پل‌های جدید!

حق‌بین همچنین یادآور شد: بر اساس مصوبه کمیته ساماندهی پل‌های شهر تهران ، کار جایگزین رمپ فلزی با برخی پله برقی و … در دستور اجرا قرار دارد و کار برنامه ریزی آن در معاونت ترافیک انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: کار بازسازی و نوسازی پل‌های عابر پیاده‌ای که در حال حاضر در شهر تهردن، فرسوده و مستهلک شده‌اند به مرور اجرایی می‌شود و اولویت نخست با گذرگاه‌های پرتردد پایتخت است و در نوسازی و بازسازی ۳ مسئله مهم شامل وضعیت فنی، ظاهری و زیبایی پل‌ها مدنظر قرار خواه  گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه تأکید کرد: هم اکنون آماری از اینکه چه تعداد از پل‌های فعلی تهران به نوسازی یا بازسازی نیاز دارند در دست نداریم اما این مسئله را تا رفع نواقص و با جدیت دنبال می‌کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رمپ‌های فلزی جایگزین برخی پل‌های عابر پیاده می‌شوند "، کلیک کنید.