دوربین سریال ساز پیمان جبلی خاموش بود

پیمان جبلی 21 آبان ماه سال گذشته در جریان بازدید از پشت صحنه سریال «ترور» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور گفته بود: «تا هفته گذشته حدود 18 سریال مجموعه نمایشی دوربین روشن داریم. در کنارش 12 مجموعه در حال پیش تولید و حدود 20 مجموعه در حال نگارش است..»

انتقاد روزنامه اصولگرا از صداوسیما: دوربین سریال ساز پیمان جبلی خاموش بود

آفتاب نیوز :

حرف های امیدوارانه رییس رسانه ملی برای خیال راحتی و به اصطلاح پروپیمان بودن آنتن تلویزیون تا اواخر تابستان امسال در حالی است که در آستانه ورود به ماه پایانی بهار و شروع تابستان هیچ اتفاق مثبتی در مسیر جذب مخاطب صورت نگرفته و همچنان مردم به تولیدات روی آنتن شبکه ها به نسبت سریال های دهه 80 و 90 که از شبکه آی فیلم پخش می شوند، کم میل و اشتیاق تر هستند.

این بدان معناست که آثار دوربین روشن سال گذشته همچنان در جذب مخاطب ناتوان بوده که البته ریشه ها و علل متنوع آن از جمله فیلمنامه های ضعیف با اتفاقات اگزجره و کاریکاتوری و همچنین برخی اعمال سلیقه های نازل و سطحی برخی مدیران سازمان باید مورد بررسی و تجدیدنظر قرار بگیرد. در غیر این صورت از تولیدات پر از حفره و سوتی تازه تلویزیون مثل سریال رخنه که منطق روایی و دراماتیک آن ها ضعف های فاحشی دارند، قطعاً رضایت و جلب بیشتر مخاطب بیرون نمی آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین سریال ساز پیمان جبلی خاموش بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین سریال ساز پیمان جبلی خاموش بود"، کلیک کنید.