دلار کانال عوض کرد/ کف و سقف قیمت دلار مشخص شد

به گزارش خبرگزاری غرب نیوز، قیمت دلار امروز در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم مبادله می شود.

Screenshot 2024-06-02 at 12.20.29 PM

معاملات بازار ارز در انتظار اخبار سیاسی

با وجود اینکه معامله گران در هفته گذشته نسبت به برخی اخبار غیررسمی در خصوص مذاکرات ایران و آمریکا در عمان خوشبین بودند، اما اخبار مربوط به تحریم دوباره ایران توسط آمریکا و احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست دوره ای شورای حکام، معامله گران را نسبت به آینده کاهشی بازار ارز خوشبین کرده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، الگوی رفتاری دلار در هفته های گذشته تکرار روندهای قبلی است. آنها معتقدند هرگاه دلار به سقف های قیمتی می رسد، در مدت مشخصی 30 درصد اصلاح قیمتی را تجربه می کند. آنها نیمه کریدور پنجم و ششم را به ترتیب، کف و سقف فعلی قیمت دلار می دانند.

قیمت تتر در کانال 58 هزار تومانی ماند

گفتنی است قیمت درهم با رقم 16 هزار و 100 تومانی در حال معامله است و رشد 70 تومانی دارد. تتر هم بدون تغییر قیمت، روی رقم 58 هزار و 900 تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با رشد 500 تومانی با قیمت 75 هزار و 530 تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم 64 هزار 380 تومانی ایستاده است و افزایش 400 تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس دلار و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم 45 هزار و 182 تومان و حواله دلار با رقم 42 هزار و 187 تومان عرضه شد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلار کانال عوض کرد/ کف و سقف قیمت دلار مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلار کانال عوض کرد/ کف و سقف قیمت دلار مشخص شد"، کلیک کنید.