جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد!

جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد!

آفتاب نیوز :

در خصوص تخلف جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی و آرش رضاوند مبنی بر نقض ماده 71مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه مقامات رسمی پس از بازی 2 تیم نساجی مازندران و استقلال تهران در تاریخ سوم خرداد ماه 1403 و همچنین مصاحبه جواد نکونام در تاریخ ششم خرداد ماه 1403 با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمل شکایت های مطروحه از باشگاه استقلال و افراد مذکور، گزارش سازمان لیگ، مفاد مطلب عنوان شده و بیان مطالب خلاف واقع از سوی جواد نکونام، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی علیه داور مسابقه و مقامات رسمی فدراسیون تخلف انتسابی این افراد محرز و مسلم تشخیص و مستند ماده 71 مقررات انضباطی جواد نکونام بابت دو نوبت مصاحبه صورت پذیرفته با رعایت دستور العمل 140352124 هیات رییسه فدراسیون فوتبال ابلاغی 19 اردیبهشت 1403 در خصوص مصاحبه سرمربی تیم ها به پرداخت 50 میلیارد ریال جریمه نقدی و سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نیز هریک به پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین باشگاه استقلال تهران به لحاظ تحقق مسیولیت تضامنی در قبال تخلف عوامل خود به پرداخت مبلغ پنج میلیارد ریال جریمه نقدی مستند به ماده پنجاه مقررات انضباطی محکوم می گردند و در خصوص آرش رضاوند، مهدی هاشمی نسب و محمد نوازی به لحاظ احراز تخلف مستند به ماده 95 مقررات موصوف حکم بر برایت صادر می شود. رای صادره به مدت 7 روز از تاریخ صادر قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد و تداوم فعالیت فوتبالی محکومین منوط به پرداخت جرایم تعیینی در صورت قطعیت می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد!"، کلیک کنید.