جزییات اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اعلام شد

مدیر امور مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی قم جزییات مراسم اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمدصادق زمانی، مدیر امور مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی قم از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی استان قم خبر داد و در تشریح جزییات آن اظهار کرد: این مراسم با حضور مقامات و مسیولان بلندپایه دانشگاه آزاد اسلامی و مسیولان معنوی کشور ازجمله تولیت مسجد مقدس جمکران در موسسه علمی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت با برگزاری آیین غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور مسیولان و روسای دانشگاه های سراسر کشور آغاز و با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مقدس جمکران به کار خود پایان خواهد داد.

مدیر امور مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی از 14 استان به عنوان رتبه های برتر تحلیل و قدردانی خواهد شد، توضیح داد: این مراسم روز 15 اسفندماه در مجتمع علمی دارالولایه جمکران برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اعلام شد"، کلیک کنید.