توزیع ویلچر برای زائران ناتوان در مسیر نجف به کربلا توسط موکب بهزیستی

توزیع ویلچر برای زائران ناتوان در مسیر نجف به کربلا توسط موکب بهزیستی

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار غرب نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: موکب اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، در محل پایانه مرزی خسروی در مسیر مجف به کربلا برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی برپا شد.

وی افزود: رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان قصرشیرین در کنار سایر همکاران اعزامی از سوی بهزیستی استان، آماده‌ی فعالیت و خدمت‌رسانـی به مددجویان برای اعزام به سفر کربلا هستند.

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در تمامی شهرستان‌های تابعه در مسیر زائران اربعین و همچنین در کشور عراق عمود ۱۱۸۲، میزبان مددجویان بهزیستی از سراسر کشور است و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف و زائران امام حسین (ع) اعلام می‌کند.

شهبازی گفت: از زمان برپایی موکب تا کنون ۴۵ نفر از زائران به ما برای انجام خدمات مراجعه کرده اند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده، اضافه کرد: از جمله خدمات موکب بهزیستی به زائران شامل تعمیر ویلچر برقی، عصای زیر بغلی و مچی، کالسکه، سمعک و عینک، در اختیار گذاشتن ویلچر برای زائران مسن و کسانی که توانایی پیاده روی طولانی را ندارند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع ویلچر برای زائران ناتوان در مسیر نجف به کربلا توسط موکب بهزیستی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع ویلچر برای زائران ناتوان در مسیر نجف به کربلا توسط موکب بهزیستی"، کلیک کنید.