تور آزاد ساحلی آسیا| پیروزی تیم ملی والیبال ایران 2 برابر قزاقستان

تور آزاد ساحلی آسیا| پیروزی تیم ملی والیبال ایران 2 برابر قزاقستان

تیم ملی والیبال ساحلی ایران 2 در نخستین دیدار خود در تور آزاد آسیا به مصاف قزاقستان یک رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز، تور آزاد ساحلی آسیا از امروز (پنجشنبه 16 فروردین) با حضور 23 تیم در 8 گروه در نووالی کشور فیلیپین آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران 2 (عبدوالحامد میرزاعلی-ابوالحسن خاکی زاده) که پس از قرعه کشی در گروه هفتم مسابقات قرار گرفته است در نخستین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف قزاقستان یک (دمیتری یاکوویلو-سرگی بوگاتو) رفت و 2 بر یک به پیروزی رسید.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که قزاقستان یک 1124 امتیاز در رنکینگ کنفدراسیون آسیا داشت در حالی که ایران دو تنها 38 امتیاز در مسابقات بین المللی به دست آورده بود، اما ملی پوشان کشورمان در جدالی سخت حریف را مغلوب خود کرده و پیروز شدند.

عبدوالحامد میرزاعلی و ابوالحسن خاکی زاده با امتیازات 21 بر 13، 19 بر 21 و 17 بر 15 حریف را شکست دادند تا تور آزاد ساحلی آسیا را با یک پیروزی شیرین آغاز کنند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران 2 در دیگر دیدار روز نخست خود از ساعت 15:20 به وقت محلی به مصاف تایلند سه خواهد رفت.

گفتنی است تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری-علیرضا آقاجانی) در گروه ششم مسابقات با ژاپن یک (یوسوکِ ایشیجیما-کِنسوکِ شوجی) و ماکایو (هووآنگ چییونگ/لویلونگ اِنگ) هم گروه است و امروز از ساعت 15:20 به وقت محلی به مصاف ماکایو خواهد رفت.

رحمان ریوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی پوشان کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کنند. همچنین امیر حسین صادقی به عنوان داور در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین قضاوت خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تور آزاد ساحلی آسیا| پیروزی تیم ملی والیبال ایران 2 برابر قزاقستان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تور آزاد ساحلی آسیا| پیروزی تیم ملی والیبال ایران 2 برابر قزاقستان"، کلیک کنید.