بهره‌برداری از ۲۷ طرح حوزه کشاورزی در استان اردبیل

بهره‌برداری از ۲۷ طرح حوزه کشاورزی در استان اردبیل

غرب نیوز/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۷ طرح حوزه کشاورزی در استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوبخت اژدری شامگاه ۷ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استانداری اردبیل با بیان اینکه نیاز آبی استان اردبیل در بخش کشاورزی ۲.۳۲ میلیون مترمکعب استف گفت: برای افزای بهره‌وری در این بخش بیش از ۴ هزار هکتار اراضی استان برای بهره‌مندی از سیستم نوین آبیاری در مرحله مطالعه و بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت سالجاری، افزود: همزمان با هفته دولت ۲۷ طرح حوزه کشاورزی اعم از عمرانی، اقتصادی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره برداری رسید.

اژدری با اشاره به پروژه‌های جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها، اشتغال یک هزار و ۲۶۴ نفری را به دنبال داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۳ سد معیشتی و خاکی در سطح استان تکمیل و افتتاح شده است، ادامه داد: برای تکمیل و افتتاح این سدها یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره‌برداری از ۲۷ طرح حوزه کشاورزی در استان اردبیل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره‌برداری از ۲۷ طرح حوزه کشاورزی در استان اردبیل"، کلیک کنید.