بهادری جهرمی: مذاکرات برای واگذاری سرخابی ها به دو بانک غیر دولتی

بهادری جهرمی: مذاکرات برای واگذاری سرخابی ها به دو بانک غیر دولتی

سخنگوی دولت در مورد واگذاری سرخابی ها گفت: توافق شد وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هییت های عامل بانک ها خواهند داشت و پیش بینی می کنیم در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری غرب نیوز؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه آخرین جلسه هییت دولت در سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارزیابی عملکرد بخش های مختلف دولت آخرین جلسه دولت به صورت فوق العاده و طولانی مدت قبل از سال جدید برگزار می شود.

وی افزود: برای واگذاری این دو باشگاه بارها از سوی سازمان خصوصی سازی آگهی انجام شد تا بخش خصوصی وارد شود ، در نهایت پیشنهادی ارایه شد که برای تسریع مجوزی داده شد تا مشکل حقوقی دو باشگاه به خاطر مالک واحد داشتن بر طرف شود. 

بهادری جهرمی گفت: دولت به هییت واگذاری مجوز داد تا از این ظرفیت قانونی استفاده کند، هییت واگذاری دیروز به این نتیجه رسید که از این مجوز استفاده نکند، مذاکرات اولیه ای با دو بانک  غیر دولتی در این خصوص صورت گرفته است. 

سخنگوی دولت ادامه داد: توافق شد وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هییت های عامل بانک ها خواهند داشت پیش بینی می کنیم  در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهادری جهرمی: مذاکرات برای واگذاری سرخابی ها به دو بانک غیر دولتی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهادری جهرمی: مذاکرات برای واگذاری سرخابی ها به دو بانک غیر دولتی"، کلیک کنید.