انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد

انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری غرب نیوز استان سمنان ،سردار جلیل موقوفه ئی در گفت و گویی در خصوص پای کار بودن مجموعه انتظامی استان با به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار داشت: یکی از ماموریت های فراجای استان در سال جاری برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت بود که بحمدالله این فرماندهی به پشتوانه تجربه ، اشرافیت بالا و برنامه ریزی اصولی و حرفه ای گرایی، تمهیدات لازم را تبیین و به همه رده های انتظامی ابلاغ کرد و تمامی نیروها علاوه بر اینکه از چند قبل از انتخابات در آماده باش کامل بودند از ساعات اولیه رای گیری و قبل از آن که کار صندوق ها آغاز شود با حضور در مکانهای از پیش تعیین شده اقدام به اجرای ماموریتهای خود کردند و این موضوع باعث شد تا این انتخابات سرنوشت ساز بدون هیچگونه دغدغه ای برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی استان سمنان با پیش بینی ۶۹۱ صندوق رای ۵ هزار نفر از همکاران و نیروهای بسیج را برای امنیت صندوق ها به کارگیری کرد ، گفت: خوشبختانه با عنایت حضرت حق تعالی هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده و انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد.

ارشد ترین مقام انتظامی استان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای تصریح کرد: مردم شریف استان سمنان یک بار دیگر ولایتمداری و وفا داری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و بـا مشارکت پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

سردار موقوفه ئی همچنین خاطرنشان کرد: ملت عزیز استان سمنان به خاک این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این وفاداری را در تمامی دوره ها به اثبات رسانده اند؛ ان شا الله به لطف و عنایت الهی و هدایتهای حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و در راس قرار دادن معیارهای ایشان، فردی دلسوز نظام و مردم عدالت خواه، انقلابی و جهادی انتخاب خواهد شد.

سردار موقوفه ئی افزود : تا تحویل تمامی صندوق ها به فرمانداری ها و بخشداری ها و اعلام اتمام فرآیند انتخابات همکاران بنده در سراسر استان آمادگی کامل برای تامین امنیت شعب شمارش آرا و فرمانداری ها و بخشداری ها را دارند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات کارکنان انتظامی در برگزاری انتخابات امن در استان از صبر و حوصله و پشتیبانی خانواده های محترم آنان قدردانی کرد .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد"، کلیک کنید.