اعلام ساعات کار ادارات فارس در هفته پیش‌رو

اعلام ساعات کار ادارات فارس در هفته پیش‌رو

غرب نیوز/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه، ۱۰ شهریور ماه تا پایان هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

محسن نعمتی امروز، ۹ شهریور اظهار کرد: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری (بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از تاریخ ۱۰ شهریور ماه تا پایان هفته، از ساعت ۶ الی ۱۳ است.

وی با اشاره به این موضوع که هفته‌های گذشته به دلیل ماندگاری گرمای بی سابقه در سطح استان حسب دستور استاندار فارس ساعات کاری ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شده بود، ادامه داد: برابر ابلاغیه خردادماه استانداری فارس، ساعت کاری هفته آینده تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

به گزارش غرب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

پایان خبر غرب نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام ساعات کار ادارات فارس در هفته پیش‌رو" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام ساعات کار ادارات فارس در هفته پیش‌رو"، کلیک کنید.