استفاده درست از وسایل پرمصرف سبب صرفه‌جویی ۱۵درصدی برق می‌شود

استفاده درست از وسایل پرمصرف سبب صرفه‌جویی ۱۵درصدی برق می‌شود

غرب نیوز/لرستان مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت:با استفاده درست از وسایل پرمصرف و سیستم‌های فرمایشی ۱۵درصد از هدر رفت برق جلوگیری می‌شود.

مهران امیری شامگاه سه‌شنبه نهم مرداد ماه در حاشیه مراسم برگزاری روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران از همراهی مردم فهیم لرستان بابت مدیریت مصرف برق که همواره همراه و هم‌گام با صنعت برق بودند تشکر و اظهار کرد: شهروندان لرستانی جهت گذر از ایام اوج مصرف که در آن قرار داریم همراهی خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: در مدیریت و کاهش مصرف برق رسانه‌ها همراه شرکت برق بوده و انتظار همراهی از شهروندان لرستانی را نیز داریم.

مدیرعامل شرکت برق بیان کرد: با استفاده درست از وسایل پرمصرف و سیستم‌های فرمایشی ۱۵درصد از هدر رفت برق جلوگیری می‌شود.

امیری گفت: باز گذاشتن درب یخچال، عدم تنظیم کولر گازی و استفاده از دور تند کولرهای آبی سبب افزایش مصرف برق می‌شود لذا ضرورت دارد مشترکان خانگی رعایت الگوی مصرف را داشته باشند.

وی در پاسخ به غرب نیوز، اظهار کرد: از شروع فصل گرما در استان خاموشی به صورت برنامه‌ریزی شده نداشتیم؛ خاموشی‌های مقطعی به خاطر افزایش بار و فشار به تاسیسات بوده که در مواقعی منجر به آتش‌سوزی ترانس‌ها و خاموشی‌های مقطعی شده است.

مدیرعامل شرکت برق استان گفت: تمام تلاش همکاران در شرکت توزیع برق لرستان این است که خاموشی در این روزهای گرم را نداشته باشیم.

پایان خبر غرب نیوز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده درست از وسایل پرمصرف سبب صرفه‌جویی ۱۵درصدی برق می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده درست از وسایل پرمصرف سبب صرفه‌جویی ۱۵درصدی برق می‌شود"، کلیک کنید.